MSJ 2011   MSJ 2012   MSJ 2013   MSJ 2014   MSJ 2015  MSJ 2016   MSJ 2017   MSJ 2018   MSJ 2019   MSJ 2020   MSJ 2021   NHL   KHL   
Turnaj sa v pôvodnom termíne nedohral. V dňoch 9. až 20. augusta 2022 sa uskutoční opakovane od samého začiatku. Reprezentáciu Ruska nahradí Lotyšsko.

Diskusia

Ak sa chcete zapojiť do diskusie, prosím prihláste sa. Ak ešte nemáte vlastný úcet na SlovakNHL.sk, zaregistrujte sa.

Login: Heslo:
AgentHockey | 30.11.2021 - 15:50:06
Rusko má v širšej 44 člennej predbežnej nominácii 2005ku Michkova a 2004ky Miroshnicenka a Yurova.
fabius11 | 30.11.2021 - 13:03:38
Rakusko uz ma, par zaujimavych hračov tam je.
https://www.eliteprospects.com/team/1661/austria-u20
Miro51 | 30.11.2021 - 11:17:40
Tak kedy podľa Vás víde nominácia?
Miro51 | 30.11.2021 - 11:17:39
Tak kedy podľa Vás víde nominácia?
Miro51 | 26.11.2021 - 15:19:46
SVKProspect | 25.11.2021 - 21:30:59
Len jednu drobnu poznamku, Ciernik nebol v Norsku, nemohol neukazat nic.
Terminatoir | 25.11.2021 - 20:25:56
Tak hlavne ten posledny turnaj otvoril oci vsetkym, kto na to ma, a kto nie. A mna konkretne z toho turnaja presvedcili iba Jedlicka a Sykora, plus Strbak. Zvysok ma teda nepresvedcil o kvalitach na MSJ. Dokonca ak by som si mal vybrat medzi Petrovickym a Strbakom, beriem Strbaka. Ano, ma len 16, ale hokejovo je uz teraz niekde inde ako zvysok z toho turnaja. Ako 7-8. obranca urcite ano.

Stetka, Danielcak ak pojdu, tak to bude len vtip. Ti dvaja nemaju na taku uroven.

Ciernik neukazal tiez nic, ale urcite radsej jeho, ako drevorubača Bača.

U mna to je aktualne takto:

B:
Latkóczy, Opatovský, Beke

O:
Stacha, Nemec
Kňažko, Bečár
Kmec, Petrovický

Štrbák/Fatul/Bakala???

Ú:
Chromiak - Myklucha - Slafkovský
Faith - Dvorský - Kašlík
Mešár - Jedlička - Demek
Krajč - Petrovský - Sýkora

Kolenič, ???

Podla mna tam nie je vobec co riesit. Baco nie je lepsi ako Krajc,Petrovsky ci Sykora, Koleni ma na svoj vek a skusenosti fakt mizerne stats vo svedskej juniorke. Ale OK, do 4.formacie si myslim ze zapasuje.

Mimo nosnych rocnikov tam su len Kmec, Slafkovsky, Dvorsky, Mesar, Petrovsky a Sykora. To je 7 hracov. Ak ratame Strbaka, tak 8. To je vazne tak vela? Slafkovsky s Nemcom hrali uz aj na MS, kde rozhodne nesklamali, ich by som tam ani neratal, tak isto Mesar sa ukazal vo velmi dobrom svetle na Nemeckom pohari. Novacikovia budu z nich tak akurat Kmec, Petrovsky, Sykora a Dvorsky. Este Demek.

A 4-5 novacikovia neni vobec ale vobec vela. Minuly rok sme ich teda mali ovela viac, a na ten herny prejav sa dalo celkom pozerat.

Ok, mozno s tym Strbakom suhlasim, ze je na MSJ este asi primlady. Napriek tomu by som ho ako nahradnika zobral. Urcite to bude mat do buducna vacsi osoh, ako zobrat Bakalu ci Fatula. Hracov ako Petrovsky ci Sykora by som ale okamzite bral. Petrovsky si to este bude musiet zasluzit v priprave, Sykora ale podal natolko dobry vykon, ze miesto na MSJ by mal mat uz iste.

Ešte by som podotkol, že musíme myslieť aj na budúci rok. Nosný ročník 02 vypadne, a minimálne 12 hráčov bude treba nahradiť ročníkmi 04-05, lebo 03 je jeden z najslabších v histórii. Fakt si nepamätam slabšie ročníky ako 03. Ved tam neni okrem Demeka, a mozno Grocha s Becarom absolutne nikto schopny. O brankaroch ani nehovorim, neviem kto bude buduci rok chytat. Ciz etreba mysliet aj na buducnost, a pri 2 kvalitativne rovnakych hracoch by som vzdy zobral toho mladsieho. Kvoli perspektive.

SVKProspect | 25.11.2021 - 14:47:52
Sranda,ze donedavna tu este mnohi pchali Honzeka na MS,som rad ze vytriezveli. Je dobre ked sa veci neunahluju a netlaci sa prilis na pilu. A druhy priklad je Ondrej Molnar euforia rovnako vyprchala. Som rad ze uz chapeme iste veci.
AgentHockey | 25.11.2021 - 13:48:34
Jedlička určite áno, to mi ušlo, vďaka. Danielčák, Štetka určite nie. Čiernik ak, tak len ako náhradník.
Zverejnenie nominačky je podľa mňa možné očakávať cca do konca budúceho týždňa, tažke dáme tipy na finálnu zostavu.
| 25.11.2021 - 13:23:45
Cela tato motanica o nominacii ma pociatky v sezone 19/20. V kategorii u18 mali 2002ky vyborne vykony a vysledky. Ale tento rocnik ma aj slabiny a to je prava strana obrany, polka obrany celkovo a 6 dalsich forvarfov co nehraju NAHL alebo cesku juniorku.
Inak pri tom menoslove si zabudol na Jedlicku. Takze ostava 1+2.
Detail.

Preto podla mna tam pojde primarne o zaplatani dier a pravaci Kmec ci Strbak maju kvalitu, vykonnost, hraju kvalitne ligy a aj keby isli tak vieme hrat na 6 obranov alebo 7. A Strbak uz druhy krat vymietol rybnik za kratku dobu. Je velmi hokejovy. To nema nic s tym kde je jeho otec. Level Stumpel to isto nieje.

Tento rok sa to tak krasne vsetko stretlo dokopy. Nosny rocnik kvalitny, konkurencie schopny. Mlade talenty doslova Topove.
Velka zaruka timovosti a hlavne kvalitnej hry.

V Norsku podla mna sklamali Kolenic, L.Nemec, Kupco a Bakala sa mi vobec nepozdava, to uz skor zhltnem Fatula.

2002: Knazko, Stacha, Petrovicky, Fatul.... 2003:Groch.... 2004: Nemec, Kmec... 2005: Strbak.

Becar asi tento rok nie. Uvidime.

2002: Chromiak, Kaslik, Faith, Myklukha, Jedlicka, Krajc...2003: Danielcak?, Demek, Stetka?, 2004: Mesar, Slafkovsky, Petrovsky, Sykora, Ciernik?, 2005: Dvorsky.

Bodka. 15mien , 1-2 odpadnu, who cares, nikto nemoze nic povedat ak budu nominovani.

Vid. MS20 cze 2013/14.
penguin89 | 25.11.2021 - 13:02:03
Ešte dám takýto príklad, Kanadu v hokeji asi všetci rešpektujeme. 17-ročný hráč v ich nominácii je rarita, za poslednú dobu si z útočníkov takto zahrali napr. MacKinnon, Lafreniere či Byfield a v 17 rokoch sa nikto z nich nezmohol na viac ako 1 bod a to sú 1tky či 2ky draftu.

Však Slafkovský, Nemec, Dvorský, Mešár za mňa bez váhania áno. Hoci ľahké to mať tiež nebudú a ich najlepšie chvíle by mohli prísť o rok, o dva. No a určite by som zobral aj Kmeca, tomu 2 dni chýbajú na to aby bol 2003ka, tam je to iné, navyše to fyzicky dáva a v obrane pretlak rozhodne nemáme. Ale z ostatných 2004 útočníkov nanajvýš jeden, ak si to vybojuje v kempe, prečo nie, fajn. Ale ako píšem, aj tak by som bol veľmi opatrný s týmto.

Najlepšie bude si aj tak teda počkať na tú realitu a uvidíme. Ja si to nemyslím, úprimne, ak sa dostane na WJC 16-ročný obranca tak to budem v šoku. Však počkajme si teda, teraz to tu nevyriešime, ale môj názor tu poznáte.
AgentHockey | 25.11.2021 - 12:33:45
Netvrdím, že máš zlý pohľad, aj ja som k nemu blízko. Mená hráčov, ktoré som napísal budú realitou v nominácii,ja byť trénerom asi by som sa v rozhodujúcich chvíľach tiež spoľahol na staršie 02ky, ktoré toho majú odohraté v mužskej kategórii viac. Ale ako píšem realita bude iná.
Predsa sú ale stále 4 miesta pre forwardov voľné...za mňa bez problémov Krajč, Kolenič a aj Bačo.
Konštatujem,že pokiaľ ide o Štrbáka a Sýkoru,popri všetkom ostatnom zaváži pri nominácii aj to, kde ich otcovia momentálne pôsobia.
penguin89 | 25.11.2021 - 11:44:55
Reakciu som neuviedol konkrétne preto, pretože bola komplexne na všetkých, ktorí tam počas včerajška písali ako nech idú všetci mladí - takže ty, Terminatoir, či slovak.
Ako ja som zástanca aby idú na WJC aj mladí hráči, je to pre nich veľmi prínosné, ale zas odtiaľ potiaľ. Nezabúdajte na to, že iné mužstvá budú zložené skoro úplne prevažne z hráčov 2002, ktorí tam budú jazdiť ako o život, takto to je na každých MS 20. Je to veľmi rýchly hokej v ktorom sú ešte mladí chlapci (česť výnimkám) často stratení, hoci sú aj talentovanejší ako ich starší protihráči.

Mám pocit teda, že niektorí tu naozaj ešte nie sú nazad v realite po Hlinka Gretzky a neuvedomujú si, aký bude toto rozdielny turnaj. Zidan má pravdu, Štrbák je skoro bez šance. Alebo si myslíš, že nie? Tak potom poprosím o zoznam 16-ročných obrancov, ktorí na WJC hrali a zvládli to tam.

Ak naozaj na MS pôjdú všetci tí z mladých ako Petrovský, Kmec, Sýkora či Štrbák (či ešte nebodaj Čiernik) a zvládnu to tam, ja budem prvý, kto tu príde a ospravedlní sa, že som neveril, že bude niečo také možné. A budem za to strašne rád, ale teraz vám v dobrom hovorím, skúste sa vrátiť do reality.
Zidan | 25.11.2021 - 11:04:33
Zaujimavé, podľa mňa je taký Štrbák skoro bez šance
AgentHockey | 25.11.2021 - 09:12:04
Nie som si istý, či reaguješ na mňa, lebo to tam neuvádzaš, ale zrejme áno.
Hráčov, ktorých som uviedol, na MS pôjdu, ak sa niekto dovtedy nezraní. R3v3r3nd ma určite potom rád skontroluje. Prvé 3 formácie sú absolútne jasné a ide už len o to, ako sa skombinujú.
Opakujem že sa "hrá" už len o posledné 2 miesta v obrane a 4 miesta /z toho dvaja náhradníci/ v útoku, kto bude tretím gólmanom je úplne jedno.

Takže Groch? Bakala ? - Krajč ? ? ? ?
| 25.11.2021 - 04:42:01
NECHCEL SOM REAGOVAT PO PRECITANI PRISPEVKU, BOH MI JE SVEDKOM... ALE...

Podla mna nemas ani sajnu co pises.

Nic v zlom. Tych veci je dost v univerze aby aj uplny toto pochopil preco ANO a preco nie NIE.

Podrobnejsie ked tak neskor, teraz som si len na rychlo odplul ako sa hovori...
penguin89 | 25.11.2021 - 01:09:23
Áno, bolo to tak so Sýkorom súhlasím. Mimochodom k nemu som sa teraz v tom svojom príspevku nevyjadroval, zrovna jeho by som si vedel predstaviť v tej 4. formácii že by tam lietal po ľade tým svojim štýlom. Ale videl som aj nejaké zápasy Nitry a nie vždy to bolo také skvelé od neho, aby ste si zas nemysleli.
No tiež si myslím, že v ročníku 2002 máme dostatočnú kvalitu na to, aby nebolo nutné robiť takéto radikálne opatrenia, že pôjde na WJC polovica tímu ročníkov 2004 a 2005 a ideme si tam zahrať Hlinka Gretzky 2.0. Pretože je niečo úplne iné po fyzickej stránke, keď má hráč čerstvých 17 alebo 19 a pol. A to bolo vidieť aj v Nórsku na turnaji, kde našu mladú zostavu(hoci B-čkovú, ale aj tak) menej talentovaní súperi s hráčmi čisto ročníku 2002 jasne obohrávali. Asi toľko.
Rusty7550 | 25.11.2021 - 00:56:22
Talent nepozná vek. 17 ročný talentovaný hokejista ti dá viacej ako 19 ročný priemerný hráč aj keď so skúsenosťami. Sýkora v Nórsku prešťal všetkých okrem Jedlicku. Ideálny hráč do 4 formácie a na PK.
penguin89 | 25.11.2021 - 00:28:58
Uff, tak toto celkom čumím. Takže to tam do tej Kanady máme vyslať materskú škôlku a polku tímu nech tvoria 16 a 17-roční hráči áno? Však keby to tak zafunguje ja by som bol strašne rád, ale... ono to asi úplne celkom tak nefunguje.
Na WJC sa hrá hokej vo veľmi vysokom tempe, pre takto mladých hráčov veľmi náročný. Poväčšine to zvládnu ozaj len výnimoční talenti, hráči z 1. či maximálne 2. kola draftu. A aj to nie zakaždým. Už z historického hľadiska a to nielen nášho, ale aj z iných tímov, úplne výnimočne 16 či 17-roční hráči na tomto turnaji dokážu obstáť, to musia byť ozaj budúce hviezdy.
Nebavím sa teraz o našich top talentoch, tam nie je o čom. Ale zobrať tam všetkých tých 16 či 17-ročných ostatných, to by bola podľa môjho názoru samovražda, toto nie je Hlinka Gretzky Cup. Tento turnaj bude krst ohňom aj pre takého Dvorského či Mešára, nieto Štrbáka a spol... K tejto téme sa už radšej asi ďalej vyjadrovať nebudem, pretože tu sa moje zmýšľanie s ostatnými až príliš líši a na nejaké ostré výmeny názorov asi teraz chuť nemám
Len poviem svoj názor, hoci o talente Petrovského či Štrbáka dobre viem, tak tento rok to ešte žiadni "must have" hráči nie sú. O rok áno, ale tento rok by som ich takto nenazýval ani náhodou.
AgentHockey | 24.11.2021 - 22:33:33
K svojmu konštatovaniu z 8.10 v tomto vlákne v znení :
V útoku by mali mať isté miesto (pokiaľ sa nezrania) Chromiak, Slafkovský, Kašlík, Dvorský, Faith, Mešár, Demek, Myklukha. V obrane Kňažko, Nemec, Stacha, Petrovický. Gólmani Latkóczy a Opatovský,

pridávam s istotou ďalších : do útoku Petrovský, Sýkora, do obrany Štrbák.

Do úplnej zostavy chýbajú ešte 3 x obrana, 2+2(náhradníci) útok a tretí gólman.
<< < 37 / 46 > >>
Slovensko na MS
Skupinová fáza:
09.08. 20:00 Česko - Slovensko 5:4
12.08. 00:00 Slovensko - Kanada 1:11
13.08. 00:00 Slovensko - Lotyšsko 3:2 SN
14.08. 20:00 Fínsko - Slovensko 9:3


Zostava Slovenska
Tabuľka skupiny A
Rozpis zápasov
MSJ 2022 na Facebooku:

Webdesign: Streftec

TOPlist