Diskusia
Miro51 | 27.12.2021 - 16:03:51
Ako sme spomínali keby došlo k menším zmenám hlavne v prvých dvoch utokoch tak by to mohlo dopadnut celkom dobre. Švedi hrali s rusmi efektívny vyspelý hokej. Ale Korčulovanie mali trošku v menšom tempe ako USA. Očakávam fyzicky bojovný zapas a určite nie hore dole ako s USA. Podstatné bude či sme fyzicky dobre zregenerovali. Psychicky budeme na tom lepšie ako v zapase s USA
MatejSVK | 27.12.2021 - 15:55:14
No co si myslime o zapase so SWE?
Zámčan | 27.12.2021 - 15:35:07
Ty si nedáš pokoj. Dobre, nechám ťa v tom. Zrejme vieš lepšie ty, že čo si myslím a ako som to myslel..
A akože čo sem teraz ťaháš politiku? To bolo dosť odveci. Ak si si nevšimol, toto je hokejová stránka, kde sa konštruktívne diskutuje. Čo s tým majú mať pokuty? Nemám tušenie načo si to otvoril...
MatejSVK | 27.12.2021 - 15:29:45
V tej mojej sprave som nepisal ze Strbak nam pokazil zapas,alebo ze je mizerny, ale prislo mi to nepochopitelne,ked chalan je v repre (a zasluzi si to) a ma kvalitu, medzi 3r starsimi, mozme byt za to kurva radi, ze ho mame... ale uplne blbymi skolackymi chybami si to pokazi... ja si nemyslím že prihrávka popred bránu BEZ TLAKU a pri uplne basic rozohravke je o tom že je šmatlavy a nema skill... to akurat vobec.. jeho utocna faza v 3 tretine bola super, ale bolo tam par dalsich nevynutenych chyb ktore pri hracovi jeho kvalit su nepochopitelne, ano prvy turnaj, ano prvy zapas, ale on je sikovny tak to nechapem, dobre kebyze hodi puk zbytocne po mantineli alebo vynutene prepadne v strednom pasme, ok to berem, ale realne take chyby ako som uz niekolko krat pisal sa NESMU stavat... a ked nema na to s prepacenim gule, tak mu tu sancu nedajte, a dajme ho do zapasu so SUI ako 8 obrancu...
| 27.12.2021 - 15:26:18
Ty si v prispevku napisal, ze si myslis ,ze je tam kvoli rodine ty vole.
To je aky pochod ?
Je tam lebo je lepsi ako ostatni a len trener moze za to, ako to dopadlo a ako to mohlo dopadnut.
Ma skill, postavu, nieco uz v repre ukazal ako malokto, a hlavne slovo agilita je to co si vsimaj.
Uz je tu doba ,ze sa za prispevky davaju pokuty a tresty. Davaj si bacha. Nenavist je zaciatok a nepravdive informacie ala konspiracie su stred, pride cas ked aj taketo "myslim si" bude za 500.
Si neviem predstavit co to tu bude ak prehrame 2 dalsie zapasi s nim v zostave.
| 27.12.2021 - 15:18:57
Presne, ved ten faul na hlavu od neho to bola taka nahoda, ze az. Ja trpnem pri Charovi co ma suboje pri mantineli s 170+ hracmi , kde jeho hokejka je inde ako hlava supera. To je taky tlak na koncentraciu , cit pre hru a moment, ze az.
Naozaj najlepsie co by sa mohlo stat naz tomto fore, je, ze by tu nejaky profik ako Chara ci Granak zhodnotil pre fans stranky taketo veci, lebo tu len kipi zlc
Mozog ked nema racio tak reaguje len afektovo.
Zámčan | 27.12.2021 - 15:17:41
Skľudni hormón, otče. Vypadá to snáď, že som si doňho kopol?
"Štrbák nám to neprehral"
"Maxim nie je zlý obranca"
"Má v sebe talent"
"mám z neho lepší pocit než z Černáka"
Kde som si podľa teba doňho kopol? Že som povedal, že si myslím, že je tam kvôli otcovi? Super. Už ani nemôžem povedať, že čo si myslím. Myslím si, že je nešťastné brať 16-ročného hráča, ktorý je synom asistenta trénera a nie je považovaný za obrovský generačný talent. Ešte k tomu v situácii, keď máme už tak totálne mladé mužstvo a malo sa aj vypadávať. Toť vše.
A ozaj, "Co tvoj mozog nedostal odmenu za ponocovanie tak treba si kopnut ?" Nielen, že si zle odhadol môj komentár, ešte si musel urobiť presne to, čo si si myslel že som urobil ja, a síce kopnúť si. To si si mohol naozaj odpustiť. Ja som si do nikoho nekopol.
MatejSVK | 27.12.2021 - 15:14:21
Hovoril som o hráčskej kvalite, nie ako sa mu darilo na MSJ... ale áno možno som to zle napisal tak sorry ak to nebolo zrozumitelne
Miro51 | 27.12.2021 - 15:11:54
Proste nevyšla mu polovica zapasu. Druhu polovicu sa už chytil. Za mňa najhoršie by bolo keby ho dnes treneri posadili. Štrbák by mal dnes nastupit a nadviazať na druhu polovicu zapasu. Štrbák bude patriť medzi najlepších obrancov za par rokov. Treba ho podržať dnes a verím že do toho dá maximum.
| 27.12.2021 - 15:06:44
Strbak....
Tie vase skladanie slov do viet je uzasne na tejto stranke. Sorry , ze si brdnem do teba ale...
Logika: Ak by jedine kriterium u Strbaka bolo to, ze je tam kvoli otcovi tak by bol vacsi traged ako Turan. A teda porovnavame Turana ked mal 16/17 rokov a nie ked mal 19.
Nepride mi fer , ze ako fans sa pustate do veci o ktorych len velmi malo viete. A skill ci opravnenost nominacie je u Strbaka v tejto suvislosti ako past na oko.
Suhlasim/nesuhlasim. Co tvoj mozog nedostal odmenu za ponocovanie tak treba si kopnut ?
Je to ms20, prvy zapas, top krajina, chalan ma 16.
To uz skor sa mozete pustat do reci typu preco on a nie Bakala ? Preco bol Bakala hs ? Potom by asi doslo na reci o skills a aj tak by to bolo na dve veci.
Chapem, diskutujte si, piste si ale PROSIM precitajte si to po sebe a logicky zrevidujte na maximum, lebo to je po sviatkoch citat pekny grc.
Zodpovedny je trener a my maximalne mozeme riesit s odstupom casu jeho rozhodnutia lebo sme zazili z
X,z ms20 a x,z trenerov.
Ja k chalanom nemam nic, lebo viem, ze to nerobia naschval, preto, ze su tlacenky. Bud to staci alebo nestaci. Riesit to ma RT. Ja som si uzil vecer hokejovy, skoro som dostal infarkt, po zapase pachut ako s Finmi vo Vancouveri. Rozoberat detajle a hodnotit top vykony na tomto fore ? Kto som ? Kto ste vy ? Uzite si dobre rocniky. Mohlo to byt horsie.
bach | 27.12.2021 - 14:49:39
Mna prekvapilo,že Štrbakov faul na hlavu neriešila disciplinarka. A ja by som proti SWE postavil Bola.
Zámčan | 27.12.2021 - 14:46:21
Niekto by mohol povedať, že Maxim tam je len preto, že asistent trénera je otecko Martin Štrbák. Úprimne, ja si to myslím, no našťastie Maxim nie je zlý obranca. Má v sebe talent, no najviac to ale pokazil svojimi vylúčeniami. Keď skúsenosti a skill chýba, vznikajú nedovolené zákroky. Bol to síce len prvý zápas, no i tak mám z neho lepší pocit než z Černáka v roku 2014. To bola čistá katastrofa. Bol tak zlý, že tréneri ho nakoniec posunuli do útoku (ak si dobre pamätám), lebo bránenie mu teda nešlo. A dnes je hviezda Tampy Bay.
Štrbák nám to neprehral. Pokazili sme si to sami, keď sme nevyužili prvé presilovky a v tlaku sme neskórovali. Potom prišli naše vylúčenia a Američania nám ukázali, ako sa využívajú 2 ponúknuté presilovky. V 2. tretine to bol čistý one team show. Tam sa to nedá inak okomentovať. A hoci sme dali 3 góly, naozaj škoda, že Dvorský ten puk netečoval tak, aby sa dotkol brankára. To by ho možno aj uznali potom.
peto10 | 27.12.2021 - 14:36:33
Nemec okrem toho faulu, z ktoreho nakoniec boli 2 goly urobil druhu velku chybu pred koncom zapasu, 1:40 dokonca stratil puk a USA nas 30 sekund tocili v nasom pasme namiesto toho, aby sme sa este pokusili vyrovnat. Natiahli sa im striedania a my sme sa potom museli kochat na Faitha, Stachu, ci Becara pri zaverecnej hre bez brankara.
Tieto dve chyby u mna vymazali vsetky tie dobre veci, ktore dnes predviedol. Verim, ze uz to bude u neho len a len lepsie.
Ojo | 27.12.2021 - 14:27:42
Bohužiaľ je to tak. Nemec dnes nič výnimočné. .
Miro51 | 27.12.2021 - 13:58:59
Lol. Nemec patril medzi tých slabsích tento zapas spoločne s Mladuckým Strbakom
Nomis | 27.12.2021 - 13:52:17
Nikto tu nespomenul Nemca. Za mňa jeden z najlepších hráčov keď nie najlepší proti USA
peto10 | 27.12.2021 - 13:41:12
Nesuhlasim s nazormi, ze Strbak nam prehral zapas. To mozme poveda aj o Nemcovi, ktory zbytocnym faulom zapricinil 2 PP goly USA.
Ked si to porovnam s prvymi Cernakovymi MSJ, tak to nie je zatial horsie.
Strbak sa dostal na MSJ zasluzene, aj ked hlavne kvoli tomu, ze starsi chalani sa vobec neukazali na turnaji v Norsku. Niekto tu pisal, ze mali radsej hrat Bakalu alebo Fatula, lebo maju skusenosti s vysokym tempom v nasej EL
Asi nema nasu ligu velmi napozeranu...
Prvu lajnu treba jednoznacne rozbit. Top 6 vyskladat z Slafko, Mesar, Demek/Myklukha, Chromiak, Dvorsky, Jedlicka. Pripadne Dvorsky moze ist na kridlo.
Faitha co najdalej od PP.
Dany | 27.12.2021 - 12:51:22
Ten prvy gol Chromiaka mi pripomenul Oveckina…rovnake miesto, rovnake cislo, rovnaky typ strely a rovnaky poklak na koleno
kiez by urobil aspon z polovice taku karieru ako Oveckin
Miro51 | 27.12.2021 - 12:47:10
Faith Myklukha Kašlík by sa mali posunút do 3 formácie.
Zo Slafkovským, Chromiakom, Dvorským Jedličkom, Demekom a Mešárom by som sposkladal prvé dve formácie. Podľa výkonu z dnešného dňa. Ale to je len taká moja amaterska analýza. Dvorský mal tiez cez 73% vhadzovania.
K33 | 27.12.2021 - 12:36:53
Nie je buli ako buli ..v presilovke a v útocnom pásme toho moc nevyhral ...ale vidím že teba viacej zaujímajú štatistiky a percenta ako pohľad na hru keď argumentuje s týmto
<< < 16 / 46
> >>